Останні новини
Нероби за гороскопом — четвірка найбільш ледачих знаків ЗодіакуКілька порад, які допоможуть чоловікам покращити спілкування з дружинамиЯкщо зникнуть інтернет, зв'язок, радіо і ТБ: у Львові навчають, як діяти в надзвичайних ситуаціяхНезаконно літав у Крим: на Львівщині прикордонники не пропустили в Україну росіянина"Проводили спалювання під наглядом": в ДСНС прокоментували задимлення в Генконсульстві РФ у ЛьвовіВ екстреному порядку: Австралія закрила посольство у ЛьвовіГенеральне консульство Росії у Львові призупинило роботуТОП-3 знаки Зодіаку, для яких ця весна стане найважчоюЯкий копійчаний компонент додати в шампунь, щоб не мити голову щодняЕстонська розвідка показала карту, на якій Львів позначений ціллю для ймовірного обстрілу з боку російських військУ Львові стався обвал у житловому будинку: люди відмовилися від евакуаціїНідерланди переводять своїх дипломатів з Києва до Львова«Обманом змусили дути в драгер»: депутата зі Львівщини 4 рази впіймали п'яним за кермом67-річна жінка 3 місяці ходила зі зламаним хребтом і навіть не підозрювала про цеМеновазин: особливості застосування та ефективність препарату*Львівські бабаки дали свої прогнози на прихід весниУ Львові лікар протягнув зубами швидку, щоб привернути увагу до щеплення проти поліомієліту: відеоЯк знаки зодіаку створюють собі проблеми і псують життя — це допоможе зрозуміти корінь ваших проблемУ якому напрямку біжить людина? Тест покаже,як ви думаєте – чоловік або як жінкаБританія вслід за США переводить своїх дипломатів до Львова«Евакуація» до Львова: місцева влада розповіла, чи просили іноземні посольства виділити їм приміщення
Авторизація
Календар публікацій
«    Жовтень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

За 3 доби Гаряча лінія 1580 та Інформаційні сервіси ЦНАП опрацювали понад 9 тис звернень



Інформування мешканців — важлива функція міста, особливо в час карантину. Як інформує департамент адміністративних послуг, лише за останні три доби, 17?19 березня, Гаряча лінія 1580 та Інформаційні сервіси ЦНАП опрацювали понад 9 тис звернень громадян.

«З часу переведення ЦНАП на дистанційне обслуговування за останні 3 доби (з 17 до 19 березня) кол-центр ЦНАП отримав:


  • 2365 дзвінків на багатоканальний контакт-центр 2975795
  • 398 консультацій щодо адміністративних послуг та послуг ЦНАП було надано за допомогою дистанційних електронних сервісів ЦНАП :
  • 168 консультацій надано через сторінки ЦНАП Фейсбук, Месенджер
  • 212 консультацій надано через електронну пошту ЦНАП (т.ч. 15 — запис на прийом до посадовців).
  • 18 консультацій надано через Google бізнес-сторінки ЦНАП
Водночас кол-центр Гарячої лінії міста 1580 в період з 17 до 19 березня опрацював:
  • 5688 дзвінків мешканців
  • зареєстровано 1594 звернень
  • 210 звернень зареєстровано та скеровано на виконання через електронні сервіси 1580 — сторінка у Facebook, мобільний додаток 1580 та портал
  • Проконтрольовано — підтверджено виконання робіт мешканцем та закрито 1355 звернень", — повідомили в департаменті адміністративних послуг ЛМР.
Нагадаємо, як інформувала керівниця департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик, від 17 березня місто фактично вдвічі збільшило кількість операторів на «Гарячій лінії міста».

Мешканців закликають звертатись на «Гарячу лінію міста» будь-яким зручним способом: за номером 1580 (безкоштовно, цілодобово), у мережі Фейсбук, через мобільний додаток «1580 Львів» або кабінет мешканця «Мій 1580» на порталі 1580.lviv.ua.
Нагадуємо, офіційні канали отримання інформації:

Рейтинг:
-
0
+
Додати коментар

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Клацніть на зображення щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код:

Новини партнерів
Ми у соцмережах