Останні новини
Нероби за гороскопом — четвірка найбільш ледачих знаків ЗодіакуКілька порад, які допоможуть чоловікам покращити спілкування з дружинамиЯкщо зникнуть інтернет, зв'язок, радіо і ТБ: у Львові навчають, як діяти в надзвичайних ситуаціяхНезаконно літав у Крим: на Львівщині прикордонники не пропустили в Україну росіянина"Проводили спалювання під наглядом": в ДСНС прокоментували задимлення в Генконсульстві РФ у ЛьвовіВ екстреному порядку: Австралія закрила посольство у ЛьвовіГенеральне консульство Росії у Львові призупинило роботуТОП-3 знаки Зодіаку, для яких ця весна стане найважчоюЯкий копійчаний компонент додати в шампунь, щоб не мити голову щодняЕстонська розвідка показала карту, на якій Львів позначений ціллю для ймовірного обстрілу з боку російських військУ Львові стався обвал у житловому будинку: люди відмовилися від евакуаціїНідерланди переводять своїх дипломатів з Києва до Львова«Обманом змусили дути в драгер»: депутата зі Львівщини 4 рази впіймали п'яним за кермом67-річна жінка 3 місяці ходила зі зламаним хребтом і навіть не підозрювала про цеМеновазин: особливості застосування та ефективність препарату*Львівські бабаки дали свої прогнози на прихід весниУ Львові лікар протягнув зубами швидку, щоб привернути увагу до щеплення проти поліомієліту: відеоЯк знаки зодіаку створюють собі проблеми і псують життя — це допоможе зрозуміти корінь ваших проблемУ якому напрямку біжить людина? Тест покаже,як ви думаєте – чоловік або як жінкаБританія вслід за США переводить своїх дипломатів до Львова«Евакуація» до Львова: місцева влада розповіла, чи просили іноземні посольства виділити їм приміщення
Авторизація
Календар публікацій
«    Жовтень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Пекло на колесах: чому у громадському транспорті не працюють кондиціонери



Влітку громадський транспорт Львова перетворюється на справжнісіньке пекло. Проїзд у переповнених маршрутках, у салонах яких температура сягає позначки +40°, стає для львів’ян ще тим випробуванням.

У більшості випадків пасажирам доводиться рятуватися відкритими вікнами та люками, допоки комусь поруч не почне дути, пише Львівський портал.



Вирішити цю проблему мали б кондиціонери. Але й вони – справжня рідкість для трамваїв, тролейбусів та автобусів. Який саме громадський транспорт у Львові обладнаний кондиціонерами і чи справді вони працюють, хто має це контролювати, а також як вижити у задушливих салонах.

Згідно із даними GPS, станом на кінець червня Львовом курсує понад 400 автобусів. І лишень у 14 із них працюють системи кондиціонування. Ще чотири кондиціонери працюють у автобусах концерну «ЕкоПасТранс», що курсують на маршрутах №23, №31 та №14.

Решта львівських автобусів не обладнані кондиціонерами. Так, до прикладу, у жовтих маршрутках «Богдан» така система не передбачена взагалі.

Виявляється, що немає кондиціонерів й у низькопідлогових «Електронах» та автобусах МАЗ, які у 2019-му придбало комунальне АТП-1.

Під час закупівель вони взагалі не були передбачені в умовах тендерів. Тоді у міськраді Львова заявляли, що купляти білоруські автобуси з кондиціонерами було б вигідно, оскільки МАЗ із кондиціонером дорожчий, ніж без нього.

Так, тоді у мерії свідомо знехтували комфортом львів’ян, а тепер, коли салони перетворюються на справжню сауну, кажуть, що рятувати мають або якісь вентилятори, або ж перекладають відповідальність на приватних перевізників.

«Зараз у нас ще небагато одиниць транспорту мають систему кондиціонування. Комунальні автобуси не обладнані кондиціонерами. Але, до прикладу, автобуси МАЗ мають внутрішні вентилятори. Вони також частково покращують вентиляцію салону і не допускають перегріву.

Торік приватні перевізники закупили вживані автобуси з Європи. Вони обладнані кондиціонерами. Перевізники вже налагодили їхню роботу», – розповів керівник управління транспорту Львівської міськради Орест Олеськів.

Коли б мали вмикати кондиціонери у громадському транспорті і хто має це контролювати?

У спеку в салонах громадського транспорту Львова стовпчик термометра сягає ледь не +40°. Вмикати кондиціонери, де вони, звісно, є,  мали б при температурі вище +24°.

Хоча як зауважує Святослав Товстига, в чинних нормативних актах немає жодних вимог щодо температурного режиму в громадському транспорті, що й дозволяє влаштовувати сауну в салоні.

«В громадському транспорті до +24° система мала б працювати на обдув салону, а при понад 24° – охолоджувати повітря. Але у нас це питання не регламентовано. В законодавстві лише написано, що температура в салоні громадського транспорту має бути комфортною. Але це ж дуже загальне твердження», – зазначає голова ГО «За якісний транспорт».
Рейтинг:
-
0
+
Додати коментар

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Клацніть на зображення щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код:

Новини партнерів
Ми у соцмережах