Останні новини
У Львові планують побудувати новий торговий комплекс«ПриватБанк» попередив про нову схему масового викрадення особистих даних клієнтів18-річна мукачівка скоїла у Львові ганебний злочин18 лютого на Заході сніжитиме, на дорогах – ожеледиця і туманЧерез аварію на високовольтній лінії знеструмлено частину ЛьвоваУ зоні АТО зник військовийУ Нігерії внаслідок атаки терористів загинуло 18 людейНа Хмельниччині жінка продала 4-річного сина жебракамВід сьогодні поїзд Київ–Ужгород, що зупиняється у Львові, курсуватиме щоденноСиноптик спрогнозував, коли до України прийде веснаЛьвів’янка стрибнула із Сихівського мостаНа Львівщині авто наїхало на велосипедистаНа Львівщині зайнявся житловий будинокЖитель Львівщини намагався доїхати до Вроцлава без документів у туалеті потягаШахрай зняв 12,5 тис. з рахунку мешканки Львівської області, назвавшись працівником банкуКонтролери у львівських трамваях та тролейбусах працюватимуть з відеокамерамиМережу підірвало відео, як 3-річний хлопчик кричав безперервно протягом 8 годин польоту літака (Відео)Чадний газ ймовірно знову вклав на лікарняні ліжка мешканців ЛьвівщиниУ горах на Львівщині врятували трьох лижниківЖінка виявила голову миші серед стручків квасолі, куплених у Львівському гіпермаркетіНа Львівщині зменшилась кількість безробітних
Авторизація
Календар публікацій
«    Лютий 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728 

З"явилася візуалізація канатної дороги на Високий Замок у Львові ( фото, відео)



 У перспективі мешканці Підзамча зможуть потрапляти в центр міста за десять хвилин. Утім, критиків проекту спорудження канатної дороги за німецьким зразком не бракує, пише Тvoemisto.tv.

Архітектурна компанія «Укрдизайнгруп» запропонувала прокласти канатну дорогу від скверу На Валах до Високого Замку. Головний архітектор проекту Ігор Кузьмак каже, що таку дорогу два роки тому побачив у німецькому місті Кобленц. Львів, як і Кобленц, перебуває під охороною ЮНЕСКО, проте у німецькому місті змогли домовитися з управлінням охорони культурних пам’яток та вже шість років користуються канатною дорогою як транспортом і атракціоном для туристів. Трирічний дозвіл на роботу дороги продовжили до 2026 року.

У Львові громадські слухання щодо цієї ідеї мають розпочатись найближчим часом. Архітектурна компанія розробила та затвердила детальний план будівництва на нараді, а далі його мають розглянути на сесії міської ради.
 «Ми готуємося до переговорів із ЮНЕСКО. Опісля розглядатимемо більш детальний план першої станції та маршруту на Високий Замок. Міська рада після громадських слухань, імовірно, буде готуватися до інвестиційного конкурсу», – розповів  Ігор Кузьмак.

Мер Кобленца Йоахім Гофман-Ґьотіґ каже, що головною вимогою ЮНЕСКО було не порушити природній контур міста та зберегти історичні пам’ятки. У міській раді скоригували проект відповідно до вимог організації охорони культурних пам’яток і провели опитування серед місцевих мешканців, 95% яких підтримали проект. Ця підтримка, за словами мера Кобленца, стала чи не ключовим аргументом, аби переконати ЮНЕСКО.
Німецька дорога коштувала компанії Doppelmayr 13 мільйонів євро. Місто в будівництво коштів не вкладало: від самого початку проект був повністю приватним.

Канатна дорога у Кобленці сполучає береги річки Рейн і є не лише туристичною розвагою, а й транспортним засобом. За словами технічного менеджера станцій Петера Маґнуса, серед пасажирів дороги 15% становлять місцеві, 85% туристи.

Ігор Кузьмак переконаний, що український проект обійдеться вдвічі дешевше за німецький, оскільки немає перешкод для будівництва (у Кобленці заважала річка), протяжність дороги вдвічі коротша – приблизно 500 метрів, а робоча сила коштуватиме дешевше.
Німецька канатна дорога працює від середини весни до середини осені. За словами фінансового директора фірми Doppelmayr Ойґена Ніґша, працювати взимку їй нема сенсу, оскільки в цей час у місті мало туристів. Один квиток в обидва боки коштує приблизно десять євро, тобто трохи більше трьохсот гривень.

За день така дорога може перевезти до чотирьох тисяч людей, а в одній кабінці вміщається 35 пасажирів. На об’єкті працюють п’ятеро людей – по двоє на кожній станції та один технічний менеджер на всю станцію. На випадок надзвичайних ситуацій до кожної кабінки підведений відео- та радіозв’язок зі станцією, а спеціальні механічні установки доставлять пасажирів на станцію у разі вимкнення електроенергії.

Ніґш переконаний, що у Львові таку станцію можна збудувати за чотири місяці за умови, якщо будуть видані всі дозволи. Термін її окупності залежатиме від пасажиропотоку. У Німеччині дорога має окупитись за вісім років.

Автор проекту канатної дороги на Високий Замок каже, що порівняно з Кобленцом у Львові дорога буде менш розважальною і більш туристично-пізнавальною. Шлях складатиметься з трьох станцій: на першій планують розмістити музей мініатюр найбільших історичних міст-пам’яток України. Друга станція – на терасі, де нині розташований  ресторан «Високий Замок». Там планують облаштувати пересадочний пункт і великий макет середньовічного Львова, а на даху третьої станції – великий оглядовий майданчик.
 
Надалі, аби дорога стала позашляховим транспортним засобом у місті, її хочуть спустити на вулицю Богдана Хмельницького і облаштувати там станцію «Підзамче», таким чином сполучивши залізничну станцію з центром міста. Якщо ці плани будуть успішно втілені, далі канатну дорогу планують продовжити до парку Знесіння.

«Найбільше побоювань від львів’ян може бути щодо того, що дорога зіпсує контур міста. Але за проектом ми цього уникаємо, бо дорога повністю лягає на фон гори, а поблизу немає пам’яток архітектури», – розповів автор проекту. На втілення проекту, за його словами, потрібно два роки, але остаточний термін залежатиме від того, як швидко знайдуть інвестора.

                                     Візуалізація канатної дороги на Високий Замок
У проекті передбачили збереження комплексу громадських будівель та рекреаційних зон парку. Проте мають упорядкувати та реконструювати квартали прилеглої житлової забудови, дотримуючись вимог охорони і збереження культурної спадщини. У проектній пропозиції передбачено й кілька варіантів розташування першої станції, але загалом її запланували в районі скверу На Валах.
                               
                             Візуалізація нижньої станції канатної дороги на Високий Замок

Торік Львів відвідав власник компанії Doppelmayr Міхаель Доппельмаєр. На його думку для львівської дороги буде достатньо десяти кабінок та півторадесятка працівників станцій. Він попереджає: те, що дорога – не лише для туристів, а й для мешканців міста, спершу зрозуміють не всі.   

«Будувати канатну дорогу, коли населення міста не забезпечене соціальним захистом, коли у місті немає садочків, використовуючи бюджетні кошти на це, немає сенсу. Мене цікавить питання, що це дасть громаді міста і чи це є першочерговою потребою львів’ян. Як на мене, це не так», – каже місцева громадська активістка Олеся Дацко. На думку голови Львівської обласної організації Українського товариства охорони пам’яток історії і культури Андрія Салюка, не зрозумілим є й економічне та соціальне обґрунтування такого будівництва.
 «Я не бачив самого проекту. Але поки що не розумію доцільності такої канатної дороги. Проте, коли будуть громадські слухання, хочу почути аргументи щодо доцільності проекту», – розповів Андрій Салюк.
Натомість головний архітектор Львова Юліан Чаплінський, який нещодавно розповів про руйнування й розбудову міста, підтримує проект і навіть пропонує розширений варіант: «Я підтримую ідею, більше того, я наполягаю, щоб у проекті була передбачена друга черга – спуск на вулицю Богдана Хмельницького. Щоб мешканці Підзамча могли за десять хвилин потрапити у самісінький центр міста через гору, а не їхали в об’їзд по Чорновола, Липинського і Замарстинівській», – розповів у коментарі Tvoemisto.tv Юліан Чаплінський.



Нагадаємо, про підйомники до Високого Замку заговорили ще на початку минулого року. Тоді пропонували пустити або фунікулер, або канатну дорогу від центру міста до вершини гори, а депутат міської ради Лев Підлісецький запропонува пустити канатну дорогу від Цитаделі до Високого Замку.
Вікторія Ейсмунт
Фото авторки
Рейтинг:
-
0
+
загрузка...
Додати коментар

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Клацніть на зображення щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код:

Новини партнерів
Ми у соцмережах