Останні новини
Як тренувати мозок і покращувати пам'ять: поради від МОЗНа Львівщині 67% вакансій на ринку праці – робітничіВ Україну йде похолоданняЛьвівщина продовжує лідирувати серед областей за кількістю хворих на кірНа Закарпатті двоє іноземців автомобілем збили на смерть школярку і спробували втекти за кордонУ Львові ворожка виманила у молодої дівчини готівку та ювелірні вироби на 82 тисячі гривеньНові потерпілі внаслідок отруєння на весіллі у Сколе. До лікарні потрапили вже 18 людейСмертельна ДТП на Жидачівщині: «Хонда» врізалась у вантажівкуПопулярний в Україні препарат назвали смертельно небезпечнимУ Нігерії в результаті повеней загинули понад 100 осіб6 порад, як налагодити повноцінний сонУ семи областях породіллі почали отримувати "пакети малюка"У помешканні львів’янина поліція знайшла гранатометУ Карпатах несподівано зацвіла червона рутаСупрун радить українцям більше обійматися45 сімей отримали квартири у ЛьвовіУ Львові водій «Ланоса» збив пішоходаНа Львівщині зафіксовано перший випадок отруєння грибами цього сезонуЧергова контрабанда: львівські митники вилучили 13 тисяч пляшок львівського винаНа Прикарпатті водій іномарки переїхав чоловіка, який лежав посеред дорогиЗа останні десять років понад 100 тис. українців отримали карту поляка
Авторизація
Календар публікацій
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Кількість звернень на Гарячу лінію Львова зменшилась на 20%


У Львові зменшується кількість звернень на «Гарячу лінію». Зі слів директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини Бартошик, впродовж 28 лютого – 7 березня на 20% знизилась кількість звернень мешканців.

Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради.

Серед ТОП-звернень залишається питання електропостачання, порушення графіків руху транспорту, подачі холодної води, опалення і прибирання снігу, а також питання ліфтів. Є зменшення кількості звернень щодо неналежної поведінки водіїв у транспорті, та скарг на зовнішнє освітлення.

Зі слів Валентини Бартошик, із загальної кількості звернень, 13% – це звернення з будинків, які обслуговують ОСББ. Загалом упродовж лютого 2018 року в кол-центр надійшло 6773 звернень.

Зазначимо, що дізнатись про поточний стан планових чи аварійних робіт в місті можна на сторінці 1580.lviv.ua. Сама ж «Гаряча лінія міста» 15-80 працює цілодобово, і на неї можна телефонувати з мобільного (безкоштовно для абонентів операторів Vodafone, «Лайфселл», «Київстар»).
Рейтинг:
-
0
+
загрузка...
Додати коментар

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Клацніть на зображення щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код:

Новини партнерів
Ми у соцмережах