Останні новини
У київському метро померла 9-річна дівчинкаНа Яворівському полігоні резервіст поранив військовогоЗавтра «Львівобленерго» знеструмить частину будинків у двох районах ЛьвоваЗа добу на Львівщині виникло 55 ДТП. Двоє людей загинулиСупрун розповіла, чи корисні квашені продуктиУ центрі Львова п’яний водій BMW врізався у запарковане авто і намагався втектиВід завтра до Брюховичів курсуватимуть 12-метрові МАЗиДвоє мешканців Пустомитівщини потрапили до лікарні через отруєння чадним газомУ Пустомитівському районі зіткнулись дві іномарки.: є травмованіУ Львові зайнялась комунальна маршрутка.Випадок прокоментувало АТП-1Смертельна ДТП на Львівщині: «Лексус» врізався у деревоПрогноз погоди на 9 грудня: зима сонцем не порадує, проте буде теплоДоба на Донбасі: 13 обстрілів, один пораненийСупрун розповіла про наслідки перенесення застуди та грипу «на ногах»На Львівщині понад 400 прикордонників склали військову присягуЯкої погоди чекати львів’янам завтраПорошенко на 150-річчі утворення «Просвіти» у Львові: «Дата створення товариства назавжди записана в історії державотворення»За добу на Львівщині сталось 87 ДТПВ Івано-Франківській області чоловік напав на поліцейських з сокироюРятувальники попередили про можливі снігові лавини у КарпатахЛьвівські патрульні навели статистику про нетверезих водіїв
Авторизація
Календар публікацій
«    Грудень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

Кількість звернень на Гарячу лінію Львова зменшилась на 20%


У Львові зменшується кількість звернень на «Гарячу лінію». Зі слів директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини Бартошик, впродовж 28 лютого – 7 березня на 20% знизилась кількість звернень мешканців.

Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради.

Серед ТОП-звернень залишається питання електропостачання, порушення графіків руху транспорту, подачі холодної води, опалення і прибирання снігу, а також питання ліфтів. Є зменшення кількості звернень щодо неналежної поведінки водіїв у транспорті, та скарг на зовнішнє освітлення.

Зі слів Валентини Бартошик, із загальної кількості звернень, 13% – це звернення з будинків, які обслуговують ОСББ. Загалом упродовж лютого 2018 року в кол-центр надійшло 6773 звернень.

Зазначимо, що дізнатись про поточний стан планових чи аварійних робіт в місті можна на сторінці 1580.lviv.ua. Сама ж «Гаряча лінія міста» 15-80 працює цілодобово, і на неї можна телефонувати з мобільного (безкоштовно для абонентів операторів Vodafone, «Лайфселл», «Київстар»).
Рейтинг:
-
0
+
загрузка...
Додати коментар

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Клацніть на зображення щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код:

Новини партнерів
Ми у соцмережах