Останні новини
Цьогоріч на Львівщині для дітей-сиріт придбали 25 житлових об’єктівНа Пустомитівщині палала господарська будівляВ Україні за добу - 12 287 нових випадків COVID-19На Львівщині за останню добу проведено 1566 ПЛР-тестів, з яких 771 — позитивнийУкраїнцям підвищать пенсійний вік і вимоги щодо стажуЛьвів'ян закликають долучитися до акції «Святий Миколай для військових»Бізнес-гороскоп на завтра, 24 листопада, для всіх знаків зодіакуЗеленський одужав від коронавірусу«По міських лікарнях кількість хворих залишається приблизно на тому ж рівні», — А. СадовийМОЗ назвало області з найбільш завантаженими COVID-лікарнямиЛьвівщина на 79% виконала план призовуВночі у Львові горіла квартира (ФОТО)Прикордонники в «Шегинях» та «Раві-Руській» спіймали двох злочинцівСинютка привітав Садового з перемогою на виборахВ Україні за добу - 10 945 нових випадків COVID-19На Львівщині за останню добу проведено 940 ПЛР-тестів, з яких 400 — позитивніДе у львові та Винниках сьогодні не буде світлаНацбанк послабив курс гривні на десять копійокЯкі свята відзначають 23 листопадаПогода на Львівщині 23 листопадаЩо віщують зорі на сьогодні? Гороскоп на 23 листопада
Авторизація
Календар публікацій
«    Листопад 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

"Купуй Галицьке!": попит на товари львівських виробників зріс на 14 відсотків за два місяці



У Львівській області триває акція "Купуй Галицьке! Вироблено на Львівщині!". Від старту акції приріст реалізації товарів львівських виробників збільшився на понад 14 відсотків.

За інформацією Департаменту екологічної політики ОДА, до участі в акції залучили понад 35 обласних виробників продовольчих товарів. Акція стартувала у квітні та має на меті популяризувати місцевих виробників. Продукцію виробників Львівщини промарковані спеціальним брендовим логотипом у 212 магазинах та супермаркетах торгових мереж «Рукавичка», «Арсен», «Вопак», «Близенько», «Свій маркет».
 
Як поінформували в департаменті, в мережі супермакетів «Арсен» кількість проданих товарів у квітні-травні 2017 порівняно з аналогічним періодом минулого року збільшилась на 42%,  товарообіг — на 65%. 

У мережі супермаркетів «Рукавичка» за час дії заходу приріст реалізації товарів місцевого виробника у кількісному вимірі склав 11%.
 
Приріст за рахунок проведення акції у мережі «Близенько» за  кількістю реалізації у квітні 2017 порівняно з квітнем 2016 склав 38%, у травні 2017 порівняно з травнем 2016 – 36%. У вартістному виразі приріст склав аналогічно 23% та 11%.
 
У мережі «Свій маркет» за квітень-травень 2017 порівняно з аналогічним періодом минулого року середній приріст обсягу реалізації брендованих товарів у вартістних показниках склав 39,6%, найвищий приріст: ТМ «ЛІМО», ТМ «Біскотті», ТМ «Майола».
 
У торговій мережі «Вопак» за час дії акції окремі торгові марки суттєво збільшили об’єми продаж порівняно з аналогічним періодом 2016 (ТМ «Галичина», ТМ «Галка», ТМ «Львівський СГК», ТМ «Ензим»).
 
При цьому оборот роздрібної торгівлі області у січні-травні 2017 порівняно з аналогічним періодом  2016 збільшився на 9,3% і становив 18,4 млрд.грн.
Рейтинг:
-
+1
+
загрузка...
Додати коментар

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Клацніть на зображення щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код:

Новини партнерів
Ми у соцмережах