Останні новини
Гірськолижну базу «Динамо» планує відновити мерія ЛьвоваЛьвівські депутати дали дозвіл за будівництво двох готелів у центрі містаУ Львові проходить третя сесія ХІV програми Української школи політичних студійУ Львові на дитячий інклюзивний майданчик витратили 118 тисяч доларівБізнес-гороскопа на завтра, 20 вересня, для всіх знаків зодіакуБізнес-гороскопа на завтра, 20 вересня, для всіх знаків зодіакуБіля обмінника в центрі Львова грабіжник відібрав у жінки $3700На вул. Винниченка впало дерево – рух транспорту ускладнено (ФОТО)На Львівщині аварія: постраждало четверо осібСиноптики розповіли, якою буде погода в Україні до кінця осеніКличко просить Верховну Раду розпустити Київради VIII скликанняРинок землі запрацює з 1 жовтня 2020 рокуУ Львові згоріла господарська будівляДе сьогодні у Львові не буде світлаНа Сколівщині учень розпилив у школі сльозогінний газЗловмисника, що погрожував підірвати столичний міст, затрималиСенцов дав свідчення Гаазькому трибуналу щодо тортур в РосіїЦитата дня: про життяЧого очікувати від зірок у четвер? Гороскоп на сьогодні, 19 вересня, для всіх знаків зодіакуАкула-примара нарешті потрапила на «гачок» фотокамериБаза кінологічного центру проводить конкурс на звання найкращого охоронця кордону
Авторизація
Календар публікацій
«    Вересень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

"Купуй Галицьке!": попит на товари львівських виробників зріс на 14 відсотків за два місяці



У Львівській області триває акція "Купуй Галицьке! Вироблено на Львівщині!". Від старту акції приріст реалізації товарів львівських виробників збільшився на понад 14 відсотків.

За інформацією Департаменту екологічної політики ОДА, до участі в акції залучили понад 35 обласних виробників продовольчих товарів. Акція стартувала у квітні та має на меті популяризувати місцевих виробників. Продукцію виробників Львівщини промарковані спеціальним брендовим логотипом у 212 магазинах та супермаркетах торгових мереж «Рукавичка», «Арсен», «Вопак», «Близенько», «Свій маркет».
 
Як поінформували в департаменті, в мережі супермакетів «Арсен» кількість проданих товарів у квітні-травні 2017 порівняно з аналогічним періодом минулого року збільшилась на 42%,  товарообіг — на 65%. 

У мережі супермаркетів «Рукавичка» за час дії заходу приріст реалізації товарів місцевого виробника у кількісному вимірі склав 11%.
 
Приріст за рахунок проведення акції у мережі «Близенько» за  кількістю реалізації у квітні 2017 порівняно з квітнем 2016 склав 38%, у травні 2017 порівняно з травнем 2016 – 36%. У вартістному виразі приріст склав аналогічно 23% та 11%.
 
У мережі «Свій маркет» за квітень-травень 2017 порівняно з аналогічним періодом минулого року середній приріст обсягу реалізації брендованих товарів у вартістних показниках склав 39,6%, найвищий приріст: ТМ «ЛІМО», ТМ «Біскотті», ТМ «Майола».
 
У торговій мережі «Вопак» за час дії акції окремі торгові марки суттєво збільшили об’єми продаж порівняно з аналогічним періодом 2016 (ТМ «Галичина», ТМ «Галка», ТМ «Львівський СГК», ТМ «Ензим»).
 
При цьому оборот роздрібної торгівлі області у січні-травні 2017 порівняно з аналогічним періодом  2016 збільшився на 9,3% і становив 18,4 млрд.грн.
Рейтинг:
-
+1
+
загрузка...
Додати коментар

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Клацніть на зображення щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код:

Новини партнерів
Ми у соцмережах