Останні новини
На вихідних в Україні різко погіршиться погода. Прогноз на 18-19 листопадаНа Львівщині затримали групу браконьєрів, що вполювали двох козульНевідомі підпалили автомобіль у ЛьвовіП'ятьох водіїв під наркотиками впіймали патрульні за день у Львові"Рись уже була мертва": двоє лісників розповіли свою версію подій із вбивством рідкісної тварини в КарпатахСтало відомо, коли у центрі Львова відкриють Різдвяний ярмарокЧоловік, який був у розшуку, "спалився" паркуванням на місці для інвалідівНАБУ відкрило справу проти Генерального прокурора за можливе незаконне його збагаченняНа Львівщині зіткнулися два автобуси (ФОТО)Браконьєрів за вбивство козулі оштрафували на 32 тисячі гривеньПід колесами BMW на Львівщині загинув велосипедистУ селі біля Львова троє людей отруїлися чадним газомПрезидент-мутант: потворний пам’ятник Путіну відкрили в Астрахані (ФОТО)Найдорожча в історії: останню картину Леонардо да Вінчі продали за рекордні 450 млн доларівАрхеологи виявили в Китаї ймовірні рештки БуддиYouTube обмежить доступ до моторошних дитячих відеоУ Червонограді шахрай ошукав молодика на 42 тисячі, запропонувавши придбати дешеву соляркуСпікер парламенту в Австралії одягнув вишиванку, щоб вшанувати загиблих на Донбасі (ФОТО)32-річний мешканець Львівщини помер, упавши з коняНа Львівщині патрульні виявили п'яного водія із перевищенням норми алкоголю у крові у 15 разівІз квартири у Львові викрали техніку. Власниця підозрює майстрів, які робили ремонт у помешканні
Авторизація
Календар публікацій
«    Листопад 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 

У Львова з'явився оновлений логотип (ФОТО)



Сьогодні, 17 жовтня, у конференц-залі простору та коворкінг-центру coMMuna відбулася презентація ре-дизайну промоційного логотипу міста та доповнення бренд-буку міста.

Над ре-дизайном промоційного логотипу Львова працював його автор – дизайнер Юрій Крукевич, повідомили в міській раді. В оновленому варіанті логотип зазнав незначних стилістичних змін. Основні зміни пов’язані з використанням зображень самих веж – тепер їх можна міняти місцями та зміщувати по вертикалі  – це створює враження простору міста, так наче дивимося на нього з різних ракурсів. З’являються додаткові графічні елементи – піктограми, які зображають різні напрямки роботи та життя міста. Ці нові композиційні та зображальні засоби дають змогу творити динамічну візуальну ідентичність та створювати безліч тематичних композицій для різноманітних комунікаційних потреб міста.



Нагадуємо, що промоційне лого Львова містить зображення п’яти кольорових веж: дзвіниця Вірменського собору, вежа Корнякта, міська Ратуша, вежа Латинської катедри, дзвіниця монастиря Бернардинів, які символізують багату архітектурну спадщину міста, різноманітність культур, національностей, конфесій, які існували в місті від часу його заснування. На давніх зображеннях Львова вежі завжди домінували в урбаністичному просторі,  цю традицію було продовжено в промоційному логотипі міста, яке початково було створене як лого відзначення 750-ліття Львова. Також логотип містить гасло «Львів відкритий для світу». 

Ре-дизайну промоційного лого міста передувала низка відкритих обговорень такої пропозиції, зокрема на хакатоні «Творимо новий бренд Львова» 12 серпня цього року. До додаткового обговорення залучали професійних дизайнерів, які працюють в місті, які загалом добре сприйняли ідею ре-дизайну та вносили свої пропозиції, що були враховані у роботі.



«Наше промоційне лого вже добре знане в Україні та за її межами. Згідно опитування, яке проводилося за допомогою німецько-українського проекту: «Підтримка українського уряду щодо ЄВРО 2012», який реалізовувався Німецькою організацією міжнародного співробітництва (GIZ) GmbH у 2012 році, було виявлено, що його надзвичайно добре сприймають як гості так і мешканці Львова. Тому ми були дуже обережні з ре-дизайном, але надали логотипу більшої свободи та динаміки. Цей прийом та додаткові піктограми дозволять нам значно збагатити бренд-бук міста, та не відходячи від загального бренду міста комунікувати з найрізноманітнішими меседжами з нашими цільовими аудиторіями», - прокоментувала начальник відділу промоції міста управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту «Адміністрація міського голови» Соломія Короненко.



Рейтинг:
-
0
+
Додати коментар

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Клацніть на зображення щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код:
Новини партнерів
Ми у соцмережах