Останні новини
Нероби за гороскопом — четвірка найбільш ледачих знаків ЗодіакуКілька порад, які допоможуть чоловікам покращити спілкування з дружинамиЯкщо зникнуть інтернет, зв'язок, радіо і ТБ: у Львові навчають, як діяти в надзвичайних ситуаціяхНезаконно літав у Крим: на Львівщині прикордонники не пропустили в Україну росіянина"Проводили спалювання під наглядом": в ДСНС прокоментували задимлення в Генконсульстві РФ у ЛьвовіВ екстреному порядку: Австралія закрила посольство у ЛьвовіГенеральне консульство Росії у Львові призупинило роботуТОП-3 знаки Зодіаку, для яких ця весна стане найважчоюЯкий копійчаний компонент додати в шампунь, щоб не мити голову щодняЕстонська розвідка показала карту, на якій Львів позначений ціллю для ймовірного обстрілу з боку російських військУ Львові стався обвал у житловому будинку: люди відмовилися від евакуаціїНідерланди переводять своїх дипломатів з Києва до Львова«Обманом змусили дути в драгер»: депутата зі Львівщини 4 рази впіймали п'яним за кермом67-річна жінка 3 місяці ходила зі зламаним хребтом і навіть не підозрювала про цеМеновазин: особливості застосування та ефективність препарату*Львівські бабаки дали свої прогнози на прихід весниУ Львові лікар протягнув зубами швидку, щоб привернути увагу до щеплення проти поліомієліту: відеоЯк знаки зодіаку створюють собі проблеми і псують життя — це допоможе зрозуміти корінь ваших проблемУ якому напрямку біжить людина? Тест покаже,як ви думаєте – чоловік або як жінкаБританія вслід за США переводить своїх дипломатів до Львова«Евакуація» до Львова: місцева влада розповіла, чи просили іноземні посольства виділити їм приміщення
Авторизація
Календар публікацій
«    Жовтень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

У Львова з'явився оновлений логотип (ФОТО)



Сьогодні, 17 жовтня, у конференц-залі простору та коворкінг-центру coMMuna відбулася презентація ре-дизайну промоційного логотипу міста та доповнення бренд-буку міста.

Над ре-дизайном промоційного логотипу Львова працював його автор – дизайнер Юрій Крукевич, повідомили в міській раді. В оновленому варіанті логотип зазнав незначних стилістичних змін. Основні зміни пов’язані з використанням зображень самих веж – тепер їх можна міняти місцями та зміщувати по вертикалі  – це створює враження простору міста, так наче дивимося на нього з різних ракурсів. З’являються додаткові графічні елементи – піктограми, які зображають різні напрямки роботи та життя міста. Ці нові композиційні та зображальні засоби дають змогу творити динамічну візуальну ідентичність та створювати безліч тематичних композицій для різноманітних комунікаційних потреб міста.



Нагадуємо, що промоційне лого Львова містить зображення п’яти кольорових веж: дзвіниця Вірменського собору, вежа Корнякта, міська Ратуша, вежа Латинської катедри, дзвіниця монастиря Бернардинів, які символізують багату архітектурну спадщину міста, різноманітність культур, національностей, конфесій, які існували в місті від часу його заснування. На давніх зображеннях Львова вежі завжди домінували в урбаністичному просторі,  цю традицію було продовжено в промоційному логотипі міста, яке початково було створене як лого відзначення 750-ліття Львова. Також логотип містить гасло «Львів відкритий для світу». 

Ре-дизайну промоційного лого міста передувала низка відкритих обговорень такої пропозиції, зокрема на хакатоні «Творимо новий бренд Львова» 12 серпня цього року. До додаткового обговорення залучали професійних дизайнерів, які працюють в місті, які загалом добре сприйняли ідею ре-дизайну та вносили свої пропозиції, що були враховані у роботі.



«Наше промоційне лого вже добре знане в Україні та за її межами. Згідно опитування, яке проводилося за допомогою німецько-українського проекту: «Підтримка українського уряду щодо ЄВРО 2012», який реалізовувався Німецькою організацією міжнародного співробітництва (GIZ) GmbH у 2012 році, було виявлено, що його надзвичайно добре сприймають як гості так і мешканці Львова. Тому ми були дуже обережні з ре-дизайном, але надали логотипу більшої свободи та динаміки. Цей прийом та додаткові піктограми дозволять нам значно збагатити бренд-бук міста, та не відходячи від загального бренду міста комунікувати з найрізноманітнішими меседжами з нашими цільовими аудиторіями», - прокоментувала начальник відділу промоції міста управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту «Адміністрація міського голови» Соломія Короненко.



Рейтинг:
-
0
+
Додати коментар

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Клацніть на зображення щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код:

Новини партнерів
Ми у соцмережах