Останні новини
Чим можна "заїдати" стрес: відповідь вченихВ Україні завтра буде холодно, на півдні та сході пройдуть дощі та снігУ ландшафтному парку на Старосамбірщині відкрили нову відпочинкову зонуНа Харківщині на території бази відпочинку на жінку напав ведмідьПонад 500 тисяч львів’ян обрали свого лікаряЧастина вулиць Шевченківського району завтра буде без водиЧому небезпечно пити забагато води: пояснення медиківУ Винниках на трасі Київ – Чоп відкрили нову транспортну розв’язкуУ Львові за минулу добу четверо людей отруїлись чадним газомМасштабна ДТП на Івано-Франківщині: зіштовхнулися автобус та два легковики - один загиблийUber запровадив у Львові замовлення таксі телефономУ Львові патрульні виявили мобільну заправку без документів (ФОТО)На Турківщині перекинувся Mitsubishi. Травмовано двоє людейУ Львові автомобіль «Кіа Ріо» збив чоловікаВідсьогодні на частині вул. Тракт Глинянський до 27 листопада обмежать рух транспортуЗапаси газу в Україні впали нижче за 17 млрд кубівДоба на Донбасі: бойовики зазнали значних втратПрогноз погоди на 19 листопада: дощ з мокрим снігом у більшості областейЯк сухе повітря впливає на організмСкільки грошей пересилають додому українські заробітчаниЗа грабежі мешканець Борислава може сісти за ґрати на шість років
Авторизація
Календар публікацій
«    Листопад 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

У NASA розповіли, які міста затопить, коли розтануть льодовики

Вчені НАСА створили першу у світі програму, що може прогнозувати, які міста зачепить танення льоду у різних ділянках крижаних покривів.

Програма спостерігає за обертом Землі і гравітаційними ефектами, щоб передбачити, як саме тала вода "розподілятиметься" планетою.
"Ця програма надає картину того, які саме льодовики, крижані покриви і крижані шапки мають особливе значення для кожного із міст", - кажуть дослідники.

Результати дослідження американських вчених із команди Лабораторії реактивного руху НАСА у Каліфорнії опубліковані у журналі Science Advances.

"Різні міста і країни намагаються оцінити масштаби можливого підтоплення із тим, щоб розробити плани розвитку на майбутні 100 років і більше, і вони хочуть мати можливість оцінювати ризики - подібно до того, як це роблять страхові компанії", - каже керівник проекту д-р Ерік Айвінс.

За його словами, новий інструмент НАСА надає їм інформацію про те, щодо яких саме крижаних покривів вони мають непокоїтися найбільше.

Так дослідження прогнозує, що рівень моря довкола Лондона може змінитися внаслідок танення північно-західної частини крижаного покриву Гренландії.

Водночас для Нью-Йорка такою "критичною зоною" є уся північна і східна частина крижаного покриву Гренландії.

Тоді як рівень моря неподалік Сіднея зазнає впливу внаслідок танення льоду на півночі, північному заході і північному сході Антарктиди.

Рейтинг:
-
0
+