Останні новини
На Львівщині водій Volkswagen збив чотирирічну дитинуСиноптики спрогнозували ще кілька днів дощів в УкраїніСупрун порадила батькам, як вберегти дитину від стресу в лікарніЗа спробу вивезення до Польщі бурштину у мешканця Львівщини вилучили автомобільУ Рівному внаслідок зіткнення мікроавтобуса з вантажівкою загинув військовийВнаслідок зіткнення з автомобілем у Львові загинув пасажир мотоциклаЗа місяць до весілля молода пара з Івано-Франківщини покінчила з життямГрози та шквальний вітер: синоптики попередили про погіршення погодних умов майже по всій УкраїніВ Україні у чоловіка виявили рідкісну небезпечну хворобуУ Малехові на Львівщині зіткнулися два легковики: четверо постраждалих потрапило до лікарніУ Львові «на гарячому» затримали двох квартирних грабіжниківУ криниці на Бродівщині знайшли тіло 39-річного чоловікаЛьвів'янин затримав 18-річного злодія, коли той намагався проникнути до його квартириУ Німеччині чоловік з ножем напав на пасажирів автобуса, 14 людей пораненіГаз для промисловості подорожчає з серпняВ Україні заборонять маршрутки, переобладнані з вантажних транспортних засобівНа Хмельниччині сталася моторошна ДТП: загинула ціла родинаНа Львівщині у Старосамбірському районі чоловік втопився у річціСупрун зруйнувала міфи про небезпечну хворобу дорослихНа Львівщині спалахнув житловий будинокНа Жовківщині авто врізалося в дерево, злетівши у кювет: у лікарні опинилася 5-річна дитина
Авторизація
Календар публікацій
«    Липень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Сенсаційне відкриття: у NASA довели існування іншої Сонячної системи

У NASA зробили сенсаційне відкриття. Вчені довели, що в космосі існує не одна Сонячна система. Підтвердження науковці знайшли завдяки штучному інтелекту.

Про це дослідники повідомили на офіційному сайті NASA.

Команда науковців, які працювали з космічним телескопом Kepler, відкрила існування 8 екзопланет. За словами розробника штучного інтелекту Крістофера Шеллі, нейронна система, яка аналізувала дані Kepler, виявила сигнали від восьмої планети, що обертається навколо зірки Kepler-90 в сузір'ї Дракона. Відтак вчені впевнені, що виявили Сонячну систему, яка дуже схожа на нашу.

Відомо, що нова планета більша за Землю на майже 30 % та розміщена на близькій відстані від своєї зірки. Планету можна прирівняти до Меркурія, оскільки її температура становить більш як 425 градусів за Цельсієм. Водночас найдальша планета Kepler-90h, яку виявили вчені, розміщена на такій же відстані, як Земля від Сонця.

З 2009 року телескоп Kepler виявив понад 30 тисяч ймовірних планет. За цей час система навчилась розпізнавати слабкі сигнали завдяки нейронній мережі. Внаслідок цього, науковці змогли виявити "близнюка" нашої Сонячної системи.

"Відтоді, як наші предки виявили планети Сонячної системи тисячі років тому, вперше ми знаємо напевно, що наша сонячна система не є єдиним рекордсменом за кількістю планет. Зоряна система Kepler-90 – як міні-версія нашої Сонячної системи. Тут маленькі планети всередині, а великі – зовні. Однак все розташовується набагато ближче до зiрки", – розповів астроном Ендрю Вандербург.

Наразі в NASA констатують, що сенсаційне відкриття дасть змогу не тільки більше дослідити космос, але й відкрити незнані досі планети.
Рейтинг:
-
0
+