Останні новини
На Львівщині автобус наїхав на чоловіка, який сидів на дорозіНа Пустомитівщині невідомий водій збив пішохода і втікНа олійному заводі «Майола» згоріло 40 тонн насінняНа заході України оголосили штормове попередженняУ Запоріжжі від грипу померло немовляУ Львові від ускладнень кору померла 36-річна жінкаЗ початку року на кір захворіли понад 5 тисяч українців: МОЗ вкотре нагадує про щепленняМасштабна пожежа на олійному заводі «Майола» біля Львова (ВІДЕО)У Львові вчаділа сім’я з шести осіб. Серед постраждалих – троє дітейЗавтра в Україні потепліє, на заході місцями пройде дощЧерез велику кількість отруєнь чадним газом, у львівських будинках проведуть позапланові перевіркиУ Золочівському районі, що на Львівщині під час пожежі у будинку загинув чоловікУ Яворівському районі не розминулись легковик та мікроавтобус: внаслідок зіткнення водії отримали тілесні ушкодження (ФОТО)Завтра центр Львова буде без водиУ Львові патрульні затримали дві вантажівки з буком без документів (ФОТО)У Пустомитах згорів магазинЗавтра майже всю Україну накриють снігопади, на сході вночі температура до -14°Завтра на Львівщині обіцяють значну снiголавинну небезпекуУ Львові чадним газом отруїлася пенсіонеркаУ львівській квартирі виявили мертве подружжя54-річний львів'янин помер від важкої форми лептоспірозу
Авторизація
Календар публікацій
«    Січень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Сенсаційне відкриття: у NASA довели існування іншої Сонячної системи

У NASA зробили сенсаційне відкриття. Вчені довели, що в космосі існує не одна Сонячна система. Підтвердження науковці знайшли завдяки штучному інтелекту.

Про це дослідники повідомили на офіційному сайті NASA.

Команда науковців, які працювали з космічним телескопом Kepler, відкрила існування 8 екзопланет. За словами розробника штучного інтелекту Крістофера Шеллі, нейронна система, яка аналізувала дані Kepler, виявила сигнали від восьмої планети, що обертається навколо зірки Kepler-90 в сузір'ї Дракона. Відтак вчені впевнені, що виявили Сонячну систему, яка дуже схожа на нашу.

Відомо, що нова планета більша за Землю на майже 30 % та розміщена на близькій відстані від своєї зірки. Планету можна прирівняти до Меркурія, оскільки її температура становить більш як 425 градусів за Цельсієм. Водночас найдальша планета Kepler-90h, яку виявили вчені, розміщена на такій же відстані, як Земля від Сонця.

З 2009 року телескоп Kepler виявив понад 30 тисяч ймовірних планет. За цей час система навчилась розпізнавати слабкі сигнали завдяки нейронній мережі. Внаслідок цього, науковці змогли виявити "близнюка" нашої Сонячної системи.

"Відтоді, як наші предки виявили планети Сонячної системи тисячі років тому, вперше ми знаємо напевно, що наша сонячна система не є єдиним рекордсменом за кількістю планет. Зоряна система Kepler-90 – як міні-версія нашої Сонячної системи. Тут маленькі планети всередині, а великі – зовні. Однак все розташовується набагато ближче до зiрки", – розповів астроном Ендрю Вандербург.

Наразі в NASA констатують, що сенсаційне відкриття дасть змогу не тільки більше дослідити космос, але й відкрити незнані досі планети.
Рейтинг:
-
0
+