Останні новини
"Київстар" намагається з травня підвищити плату для контрактних абонентів на 30-50%"Укрзалізниця" підвищить ціни на квитки після травневих святУ Львові створять новий центр для осіб з інвалідністюНа Дрогобиччині чоловік з ножовим пораненням стверджує, що нашкодив собі самУ Чилі на 122-му році життя помер найстаріший у світі холостякКомунальна ветеринарна клініка у Львові працюватиме цілодобовоУкраїнський фільм про війну на Донбасі візьме участь у Каннському фестивалі«Королівська велич»: у Львові зірвали перші 100 тисяч у новій лотереїПравоохоронці затримали чоловіка, який отруїв на смерть і пограбував двох людей у КиєвіЛьвівська міськрада запровадила безкоштовний проїзд учнів у громадському транспортіВпійманого на хабарі посадовця "Укрзалізниці" судитимутьТріщатимуть голови та відчуватиметься слабкість. Україну накриють сильні магнітні буріУ Львові завершили пошук вибухівки у бізнес-центрах: вже вчетверте правоохоронці нічого не виявили (ФОТО)Депутати Львівської міськради вимагають заборонити будь-які азартні ігриУкраїна готується співпрацювати з одним із найбільших світових виробників потягівНа Львівщині судитимуть чоловіка, який торгував неіснуючим цукромЗагиблого у зоні АТО львів’янина поховають завтра на Личаківському кладовищіВандали в Городку пошкодили каналізацію і залишили місто без водиЗавтра в Україні практично без опадів, на півдні температура до +19°З львівського ОХМАТДИТу звільнили педіатра, яка приймала пацієнтів у нетверезому станіЛьвівщина направила до війська майже 40% призовників від запланованої кількості
Авторизація
Календар публікацій
«    Квітень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Сенсаційне відкриття: у NASA довели існування іншої Сонячної системи

У NASA зробили сенсаційне відкриття. Вчені довели, що в космосі існує не одна Сонячна система. Підтвердження науковці знайшли завдяки штучному інтелекту.

Про це дослідники повідомили на офіційному сайті NASA.

Команда науковців, які працювали з космічним телескопом Kepler, відкрила існування 8 екзопланет. За словами розробника штучного інтелекту Крістофера Шеллі, нейронна система, яка аналізувала дані Kepler, виявила сигнали від восьмої планети, що обертається навколо зірки Kepler-90 в сузір'ї Дракона. Відтак вчені впевнені, що виявили Сонячну систему, яка дуже схожа на нашу.

Відомо, що нова планета більша за Землю на майже 30 % та розміщена на близькій відстані від своєї зірки. Планету можна прирівняти до Меркурія, оскільки її температура становить більш як 425 градусів за Цельсієм. Водночас найдальша планета Kepler-90h, яку виявили вчені, розміщена на такій же відстані, як Земля від Сонця.

З 2009 року телескоп Kepler виявив понад 30 тисяч ймовірних планет. За цей час система навчилась розпізнавати слабкі сигнали завдяки нейронній мережі. Внаслідок цього, науковці змогли виявити "близнюка" нашої Сонячної системи.

"Відтоді, як наші предки виявили планети Сонячної системи тисячі років тому, вперше ми знаємо напевно, що наша сонячна система не є єдиним рекордсменом за кількістю планет. Зоряна система Kepler-90 – як міні-версія нашої Сонячної системи. Тут маленькі планети всередині, а великі – зовні. Однак все розташовується набагато ближче до зiрки", – розповів астроном Ендрю Вандербург.

Наразі в NASA констатують, що сенсаційне відкриття дасть змогу не тільки більше дослідити космос, але й відкрити незнані досі планети.
Рейтинг:
-
0
+