Останні новини
У Сколівському районі не розминулись два автомобілі та віз з кіньми: є загиблийУ Стрию 15 вогнеборців гасили пожежу у багатоквартирному житловому будинкуЛьвівська гімнастка Христина Погранична виборола «срібло» на Юнацьких Олімпійських іграхЗ початку року на Львівщині чадним газом отруїлося майже 200 людей: як вберегтисяЛьвів’ян попереджають: завтра зранку у місті буде сильний туманНа Запоріжжі чоловік під час шизофренічного нападу зарізав 9-річного синаЖитло для солдата: як на Львівщині будують масштабне містечко для більше тисячі військовихЛьвів’янин допоміг патрульним врятувати чоловіка від самогубстваСтало відомо, коли у помешканнях жителів Львівщини ввімкнуть опаленняУ Золочеві судитимуть 46-річного чоловіка, якого підозрюють у зґвалтуванні односельчанкиНа Львівщині через отруєння чадним газом 21-річна дівчина потрапила до лікарніНа Турківщині бус на смерть збив пішоходаПрогноз погоди на 16 жовтня: осіннє літо не збирається відступатиУ Львові рятувальники визволяли трьох людей із палаючої будівліЩо не варто їсти жінкам після 40 років: поради дієтологівВ Україні втретє за всю історію пацієнту встановили механічне серцеСкільки хліба можна їсти в день: відповідь дієтологівНазвано п'ять найнебезпечніших недорогих продуктівПогода на завтра: в Україні буде сонячно, місцями синоптики обіцяють літні +25°У Львові невідомий з ножем напав на 36-річну жінкуНа Львівщині суттєво подорожчали яйця
Авторизація
Календар публікацій
«    Жовтень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Сенсаційне відкриття: у NASA довели існування іншої Сонячної системи

У NASA зробили сенсаційне відкриття. Вчені довели, що в космосі існує не одна Сонячна система. Підтвердження науковці знайшли завдяки штучному інтелекту.

Про це дослідники повідомили на офіційному сайті NASA.

Команда науковців, які працювали з космічним телескопом Kepler, відкрила існування 8 екзопланет. За словами розробника штучного інтелекту Крістофера Шеллі, нейронна система, яка аналізувала дані Kepler, виявила сигнали від восьмої планети, що обертається навколо зірки Kepler-90 в сузір'ї Дракона. Відтак вчені впевнені, що виявили Сонячну систему, яка дуже схожа на нашу.

Відомо, що нова планета більша за Землю на майже 30 % та розміщена на близькій відстані від своєї зірки. Планету можна прирівняти до Меркурія, оскільки її температура становить більш як 425 градусів за Цельсієм. Водночас найдальша планета Kepler-90h, яку виявили вчені, розміщена на такій же відстані, як Земля від Сонця.

З 2009 року телескоп Kepler виявив понад 30 тисяч ймовірних планет. За цей час система навчилась розпізнавати слабкі сигнали завдяки нейронній мережі. Внаслідок цього, науковці змогли виявити "близнюка" нашої Сонячної системи.

"Відтоді, як наші предки виявили планети Сонячної системи тисячі років тому, вперше ми знаємо напевно, що наша сонячна система не є єдиним рекордсменом за кількістю планет. Зоряна система Kepler-90 – як міні-версія нашої Сонячної системи. Тут маленькі планети всередині, а великі – зовні. Однак все розташовується набагато ближче до зiрки", – розповів астроном Ендрю Вандербург.

Наразі в NASA констатують, що сенсаційне відкриття дасть змогу не тільки більше дослідити космос, але й відкрити незнані досі планети.
Рейтинг:
-
0
+